A partir de la sessió d' avui cada dia en el seminari elaborarem un petit diari explicant
la sessió realitzada i les nostres
emocions ...
Avui en el seminari ,la Ingrid
Carreras, ha presentat la seva lectura en veu alta , cada setmana ho realitzarà una alumne diferent a classe . Ella
ha llegit una carta , que per a ella era molt significativa , era un petit
fragment d' una obra de teatre que ella va anar a veure quan era més petita.
A partir de la lectura de la carta ,la
Rosa Soler que es la nostra tutora i professora de COED , ens ha donat les
" claus " per preparar-nos un text i com em de llegir-lo en veu alta. Utilitzem les 3 V baixes : velocitat , ha de ser adequada el receptor ha de entendre de que va el text
no pot ser ni molt lent ni molt ràpid, volum,
s' utilitza to de veu adequat a la
classe i la vocalització ,s' ha de entendre perfectament el que es llegeix ,
durant el procés de la vocalització tots el òrgans de la boca es mouen .
Desprès la Rosa ens ha proposat que a partir de dilluns totes comencem a
llegir un llibre en català que ens agradi perquè normalment encara que parlem a
casa en català normalment llegim en castellà , supòs que llegir en castellà es
més fàcil i per això ho fèiem . Hem parlat del tipus de novel·les que ens
agraden i del llibres que ens havien llegit .
El llibre que tornaré a llegir és, “Si
tu en dius vine ho deixo tot però diguem vine” , de l'Albert Espinossa. El
vaig començar a llegir a Palma, desde que estic a Barcelona no l´he tornar
agafar...
Per finalitzar la classe em parlat del treball de revistes educatives que
teníem per aquesta setmana , ha sigut un treball força interessant. Jo no
sabia que hi havien tantes revistes educatives d' educació infantil.
Quin llibre m'aconselleu per llegir
en català ?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada